Obszary tematyczne analizy obejmują kwestie, które zostały zidentyfikowane jako istotne w kontekście projektowania przyszłych kierunków wsparcia placówek oświatowych.
Analiza pozwoliła odpowiedzieć na pytania dotyczące m.in. liczby uczniów objętych specjalną ścieżką kształcenia oraz gotowości szkół, zarówno w wymiarze technicznym, kadrowym, jak i organizacyjnym do prowadzenia zajęć dostosowanych do dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
W analizie podjęto także zagadnienia związane ze stanem infrastruktury placówek oświatowych, w tym z bieżącymi potrzebami w tym zakresie, innowacyjnością w procesie kształcenia oraz wpływem pandemii COVID-19 na funkcjonowanie placówek oraz efekty nauczania.
Zrealizowane badanie pozwoliło sformułować wnioski, które mogą zostać wykorzystane przy projektowaniu wsparcia z regionalnego programu operacyjnego. Wnioski płynące z analizy zostały pogrupowane w obszarach odpowiadających poszczególnym celom badawczym.
Zapraszamy do zapoznania się z analizą.
Pobierz plik PDF
Autor
Wydawca
Rok publikacji
Wersja językowa
Rodzaj publikacji
Temat