Głównym celem dwóch ankietyzacji w ramach badania opinii mieszkańców Małopolski, przeprowadzonych na przełomie maja i czerwca oraz sierpnia i września 2023 roku było pozyskanie informacji o postrzeganiu reklam w przestrzeni publicznej oraz znajomości usług ekonomii społecznej.
W niniejszej edycji badania skupiono uwagę na postrzeganiu reklam w przestrzeni publicznej oraz znajomości usług ekonomii społecznej. Wyniki przeprowadzonych analiz posłużą ocenie prowadzonych polityk publicznych oraz będą przydatne w identyfikacji punktowych obszarów interwencji polityki regionalnej.
Zasięg przestrzenny badania opinii każdorazowo objął teren całego województwa małopolskiego, z uwzględnieniem wszystkich 6 małopolskich podregionów, zgodnie z delimitacją przyjętą przez Główny Urząd Statystyczny (GUS), tj.:
W każdym z wymienionych powyżej obszarów terytorialnych wielkość próby badawczej wyniosła co najmniej 400 respondentów.
Pobierz plik PDF
Autor
Wydawca
Rok publikacji
Wersja językowa
Rodzaj publikacji
Temat
Słowa kluczowe